Thursday, February 24, 2011

有了炫逸以后。。

一种很复杂的心情。。

在家的快乐, 和现在的无奈。。 成了强烈的对比。。

日复一日, 说真的, 好像没有意义似的。。

生活 因为有了炫逸而不一样, 炫逸变成我的生活的中心。。

如果他微笑, 我会开心。。 如果他哭, 我会烦躁。。

不能想象, 如果我的生命里没有炫逸, 我的生活将会是怎样。。

我想, 或许, 我已经失去自我了。。 希望, 这不是坏事。。

可是, 不懂为何, 我心里会有失落的感觉。。

2 comments:

Anonymous said...

cause something has changed... for better.. we as human don't take changes too well... but i assure you, Benji arrival is for better... if you choose to see that side of the story...

Liap Lie said...

thanks lynn, I believe my life is going to be better with benji also.. no doubt i will lose "me" time, but i will gain more with benji... :)